Mezinárodní obchod, strategie firmy, marketing a prodej

Nabídka:

  • marketingové analýzy, vytváření a koordinace strategií obchodních i výrobních společností
  • koordinace obchodních i marketingových aktivit
  • identifikace a analýza prodejních kanálů
  • analýzy trhů
  • nastavení marketingového mixu
  • marketingová komunikace
  • definování cílových skupin
  • poradenství v oblasti CRM
  • rozvoj prodejního personálu
  • poradenství v oblasti mezinárodního obchod

Ing. Tomáš Kurdziel, *1975

Absolvent  VŠE a Univerzity Pardubice s praktickými zkušenostmi z oblasti mezinárodního obchodu, prodeje B2B a B2C, marketingu, strategií společnosti, apod., a to jak z českých, tak mezinárodních společností.

Hlavní myšlenky ke spolupráci:

  1. Lepší špatné rozhodnutí než žádné. Ze špatného rozhodnutí se firmy i lidé mohou vždy poučit, pokud si jej uvědomí.
  2. Aktivity otevírají dveře k novým možnostem na trhu. Neaktivní firmy o takové příležitosti přícházejí, jelikož se o nich ani nedozví.
  3. Inspirace ve stejném oboru ale i mimo něj je velmi prospěšná.
  4. Dlouhodobé vztahy – pouze dlouhodobá spolupráce ve všech úrovních obchodu může vést k dlouhodobému naplňování cílů.

Ing. Tomáš Kurdziel
Dašická 1648
530 03  Pardubice
Tel.: +420 608 703 020
email:
web: www.kurdziel.cz/tomas/