Mezinárodní obchod, strategie firmy, marketing a prodej
Nabídka:
- marketingové analýzy, vytváření a koordinace strategií obchodních i výrobních společností
- koordinace obchodních i marketingových aktivit
- identifikace a analýza prodejních kanálů
- analýzy trhů
- nastavení marketingového mixu
- marketingová komunikace
- definování cílových skupin
- poradenství v oblasti CRM
- rozvoj prodejního personálu
- poradenství v oblasti mezinárodního obchod
Ing. Tomáš Kurdziel, *1975
Absolvent VŠE a Univerzity Pardubice s praktickými zkušenostmi z oblasti mezinárodního obchodu, prodeje B2B a B2C, marketingu, strategií společnosti, apod., a to jak z českých, tak mezinárodních společností.
Hlavní myšlenky ke spolupráci:
- Lepší špatné rozhodnutí než žádné. Ze špatného rozhodnutí se firmy i lidé mohou vždy poučit, pokud si jej uvědomí.
- Aktivity otevírají dveře k novým možnostem na trhu. Neaktivní firmy o takové příležitosti přícházejí, jelikož se o nich ani nedozví.
- Inspirace ve stejném oboru ale i mimo něj je velmi prospěšná.
- Dlouhodobé vztahy – pouze dlouhodobá spolupráce ve všech úrovních obchodu může vést k dlouhodobému naplňování cílů.
Ing. Tomáš Kurdziel
Dašická 1648
530 03 Pardubice
Tel.: +420 608 703 020
email: tomas(at)kurdziel.cz
web: www.kurdziel.cz/tomas/